Varianty služeb správy bytu
Ať už se dohodneme na jakémkoli typu spolupráce, vždy platí, že starosti jdou za námi a vy inkasujete výnos.
# kryjeme vám záda
Služba Partner
Chcete získat nejlepší výnos z vaší investice a vyřešit komplikace s pronájmem, které mohou nastat?
Vyhledáme a prověříme vhodného nájemce, zajistíme běžnou údržbu a průběžnou kontrolu bytu a pohlídáme platby nájmu po celou dobu nájemní smlouvy.
10% z čistého nájmu
Chci pronajmout byt s větším výnosem
# přebíráme veškerou zodpovědnost
Služba Garant
Chcete garantovaný příjem z nájmu po celou dobu spolupráce a nestarat se o nic dalšího?
Bereme na sebe veškeré papírování, riziko poničení bytu, neplatícího nájemníka nebo neobsazenosti bytu. Bez kompromisů.
Tečka.
15% z čistého nájmu
Chci pronajmout byt úplně bez starostí
Vyplatí se mi využít vaše služby, když můžu při pronájmu napřímo inkasovat více peněz?
Na základě našich zkušeností si troufneme říct, že ano. S námi totiž eliminujete finanční
ztráty při problémech s neplatiči a také při ukončení nájmu a hledání nového nájemníka.
Problémy s neplatiči podle statistik řeší 20 % pronajímatelů. Pokud máte sjednanou naši
službu Garant, dostáváte dohodnutou částku bez ohledu na to, zda nájemník platí (riziko jde
za námi). Máte-li službu Partner, staráme se o případné vymáhání dlužného nájmu dohodou
a splátkovým kalendářem, v krajním případě i soudně. Nezanedbatelnou výhodou je také to, že našim klientům ušetříme ročně kolem 60 hodin
času, které stojí starosti s péčí o byt. Veškeré zařizování jde za námi.
Jaký je rozdíl mezi službami realitní kanceláře a vašimi službami správy bytu?
Realitní kanceláře se omezují jen na vyhledání nájemníka, v jejich zájmu je tak pouze co
nejrychleji dojít k uzavření smlouvy. Tím jejich práce končí. My naproti tomu poskytujeme
široké spektrum služeb – ověřujeme bonitu budoucího nájemníka, hlídáme platby, řešíme
opravy, reklamace, komunikaci s SVJ, nájemní smlouvy, pravidelně kontrolujeme stav bytu, v
případě potřeby vymáháme dlužné nájemné atd. O svěřený byt se staráme jako o náš
vlastní, jde nám totiž o dlouhodobou spolupráci jak s majitelem, tak i s nájemníkem.
Mohu předat byt do správy, i když ho obývají nájemci?
Ano. Vašemu stávajícímu nájemníkovi se samozřejmě představíme, vysvětlíme naši roli,
předáme kontakty. Pak už můžete pustit starosti o věci kolem nájmu z hlavy, o vše se postaráme my.
Kdo se mnou bude za Flat Service komunikovat?
Po celou dobu trvání nájemní smlouvy o vás bude pečovat správce (Leasing Manager), který
bude mít pohromadě všechny podstatné informace. Své požadavky budete moct zadávat i do online klientské zóny a průběžně sledovat stav jejich řešení. Kontaktovat nás můžete také
prostřednictvím e-mailu. K dispozici vám je i 24/7 havarijní služba.
Co když se byt nepodaří pronajmout?
Taková situace nenastane. Samozřejmě, že čím vyšší bude požadavek na nájemné, tím déle
se na obsazení bude čekat (a opačně). O něco déle trvá také pronájem exkluzivních bytů
(velkých, nadstandardně vybavených, případně nacházejících se v mimořádné lokalitě).
Vzhledem k výpočtu naší odměny jsme motivováni byt obsadit co nejrychleji a za nejvyšší možnou cenu. Když se to delší dobu nedaří, řešíme s vámi možnosti dalšího postupu.