Vyplatí se prodat nebo pronajmout?

Jak byt správně vybavit? Jak ho nafotit? Jak napsat atraktivní inzerát? Jak vybrat spolehlivého nájemce? Nebo jak připravit dobrou nájemní smlouvu?

30. 1. 2021

10 minut čtení

Jméno Příjmení

V kultuře nasycené značkami se logo snadno stává předmětem iracionálního uctívání. Podnikatelé i marketéři zapomínají na to, co logo skutečně dokáže a co už je nad jeho síly. Nabízíme pár názorů podepřených léty pozorování a působení v oboru komunikace značek, které vám pomohou význam loga pro váš byznys lépe uchopit, nepodcenit a nepřecenit.

 

Rozdělte energii, pozornost a náklady na projekt

Někteří marketéři — a mnozí grafici — přisuzují logu větší význam, než má. Do jeho změny se pouští s přehnaným očekáváním, že přinese zlepšení celkového obrazu firmy a tím i větší zisk. Taky se to takhle mezi lidmi říká, jenže tak velkou moc sebelepší logo prostě nemá.

Zaprvé, logo vždycky působí v kontextu ostatních věcí. Za druhé, téměř nikdy není logo důvodem pro uskutečnění akce nebo nákupu. Úloha loga a celé vizuální identity ve vašem podnikání se dá symbolicky přirovnat k oblečení obchodníka. Samo skvělé oblečení ještě obchod nezaručí, ale mimoňská výstroj může jinak dobrého obchodníka znemožnit.

Chci pronajmout byt bez starostí

Rádi s vámi osobně projdeme možnosti správy vaší nemovitosti.

Preferovaný způsob komunikace

Preferovaný typ služby:

Vyšší výnos - bez garance obsazenosti.

Vyšší garance - s garancí obsazenosti.

Nezávazný cenový odhad pronájmu

Jste zvědaví za kolik můžete svůj byt pronajmout? Nechte si nájem nezávazně nacenit. (Pro přesnější odhad ale doporučujeme potkat se osobně.)

Preferovaný způsob komunikace